برگزاری کارگاه آموزشی کارکرد نمایش عروسکی در توانبخشی در بهزیستی استان بوشهر

در راستای نقش هنر در رشد، شکوفایی و توانایی های افراد دارای معلولیت، کارگاه آموزشی با رویکرد نمایش عروسکی در توانبخشی ویژه پایگاه های ثابت و سیار هنر روستایی، با حضور محمد کرمی سرپرست معاونت، کارشناسان حوزه توانبخشی و کارشناسان و تسهیلگران بهزیستی استان بوشهر در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، این کارگاه با هدف توسعه و تقویت هنرنمایش عروسکی در پایگاه های ثابت و سیار در سراسر استان و استفاده آن در توانمند سازی افراد دارای معلولیت روستایی برگزار شده است.

محمد کرمی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: هنر باعث می شود توانخواهان و افراد دارای معلولیت از انزوا خارج شده و وارد جامعه پیرامون خود شوند که در این خصوص باعث اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه در این افراد خواهد شد.

کرمی با توجه به استقرار 10 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان بوشهر ادامه داد: آموزش هنر به توانخواهان روستایی در طول یک سال می تواند باعث بروز توانایی ها و استعداد های نهفته این افراد شود.

داوود بختیاری مدرس این کارگاه با بیان اینکه این کارگاه نمایش عروسکی بسیار متنوع و اثر بخش است گفت: این کارگاه به مدت هشت روز برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در این دوره آموزشهای لازم را خواهند دید.

در ادامه، دوره آموزشهای لازم در خصوص تکنیکهایی مانند تئاتر اشیاء، کاغذی، نمایش سایه، تکنیک، نورهای ماورای بنفش، دستکشی، ماپتهای تلویزیونی، میکرو تئاتر و نمایش سنتی و کارکرد نمایش عروسکی در توانبخشی ویژه پایگاه های ثابت و سیار روستایی کشور ارائه شد.

کد خبر 98109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد