سروآباد/برگزاری سومین جلسه مشارکت‌های مردمی

سومین جلسه شورای مشارکت اداره بهزیستی با حضور ادارات سطح شهر از جمله؛فرمانداری،بخشداری،مرکز بزرگ اسلامی،امام جمعه،کمیته امداد،مرکزبهداشت ،هلال احمر،تبلیغات و... در محل سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه سلیمانی گزارشی از روند مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان سروآباد ارائه داد و مشارکت را بازوی توانمند بهزیستی خواند و نقش این مهم را در خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی بسیار پررنگ خواند.

وی از تمامی نهادها و خیرین بزرگوار خواست که بیش از پیش یاریگر و حامی بهزیستی باشند تا بدین وسیله به اهداف سازمان که همانا یاری رساندن به قشر محروم و آسیب پذیر جامعه است،جامه عمل بپوشیم.

در ادامه،ماموستا کریمی هم به بیان نقش مشارکت و توصیه های دین مبین اسلام،به این مهم اشاره کرد و خدمت به خلق را بزرگترین عبادت و نیاز امروز جامعه خواند و از زحمات اداره بهزیستی و خیرین کمک رسان تشکر و قدردانی کرد.

در پایان پس از اظهارات و بیان دیدگاه های سایر مدعیون،کارشناس مشارکت‌های مردمی بهزیستی،از تمامی خیرین و ادارات خواست با توجه به در پیش بودن شب یلدا و لزوم تهیه بسته معیشتی برای جامعه هدف بهزیستی،کمک‌های نقدی و غیره نقدی خود را به واحد مشارکت‌های مردمی این اداره تحویل دهند.

پس از اتمام جلسه،از چندین خیر که همواره یاریگر جامعه هدف بهزیستی بودند،با اهدای لوح تقدیر توسط مدیر بهزیستی، تشکر و قدردانی شد.

سروآباد/برگزاری سومین جلسه مشارکت‌های مردمی

سروآباد/برگزاری سومین جلسه مشارکت‌های مردمی

سروآباد/برگزاری سومین جلسه مشارکت‌های مردمی

کد خبر 97841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد