هوشیاری مردم و سران طویف اجازه تحریک گسل‌های مذهبی را نمی‌دهد

چهارمین همایش روانشناسی و آسیبهای اجتماعی با محورهای خانواده آموزش مسایل تربیتی بیماریهای خاص و فضای مجازی حاشیه نشینی اعتیاد و خودکشی در باحضور علی محمد قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور ، رضا شریفی معاون سیاسی و استاندار سیستان و بلوچستان  و معین الدین سعیدی نماینده مردم شریف شهرستان چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقندسایر مسئولان استانی در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، چهارمین همایش روانشناسی و آسیبهای اجتماعی با محورهای خانواده آموزش مسایل تربیتی بیماریهای خاص و فضای مجازی حاشیه نشینی اعتیاد و خودکشی در باحضور علی محمد قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور ، رضا شریفی معاون سیاسی و استاندار سیستان و بلوچستان  و معین الدین سعیدی نماینده مردم شریف شهرستان چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقندسایر مسئولان استانی در شهرستان چابهار برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این همایش اظهار کرد: دشمنان به دنبال تحریک گسل های مذهبی در این استان هستند و هوشیاری مردم تاکنون اجازه نداده است این گسل تحریک شود.

رضا شریفی با اشاره به حادثه تروریستی در راسک، افزود: مردم راسک از این حادثه نگرانتر و متاثرتر از دیگران بودند، بیانیه دادند و این حادثه را محکوم کردند.

وی بیان کرد: در دهه ۸۰ با اتفاقات تروریستی که رخ داد، تمرکز مدیریتیمان بهم ریخت، حداقل ۱۰ سال از استانهای دیگر کشور، عقب ماندیم و روند توسعه و آبادانی این منطقه با خلل مواجه شد.

این مسئول افزود: اکنون با هوشیاری سران طوایف و بزرگان، دیگر در تله دشمنان گرفتار نخواهیم شد، همه باهم برای توسعه و آبادانی منطقه پای کار هستیم تا عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی با تاکید بر همراهی بسیار خوب مردم با نظام گفت: دغدغه و اولویت ذهنی جوان سیستان و بلوچستان هم اکنون توسعه است با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی از شمال تا جنوب استان برای آبادانی این منطقه مصمم هستیم.

کد خبر 97831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد