اداره کل بهزیستی استان قم دستگاه برتر در ارزیابی شاخص ورزش کارکنان

همزمان با هفته تربیت بدنی در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که به ریاست استاندار برگزار شد از سه دستگاه برتر استان در حوزه ورزش همگانی شامل اداره کل بهزیستی ، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی با اهداء لوح تقدیر شد.

دکتر بهرام سرمست در جلسه شورای ورزش همگانی در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت : مسئولیت ورزش همگانی فقط به سازمان‌های دولتی موکول نشود، هرچند این سازمان‌ها به این ورزش نیاز دارند و باید برای آن برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان داشت: اگر یک دستگاه اجرایی در امر گسترش ورزش همگانی کوشا بود، در ارزشیابی‌ها لحاظ می‌شود.

وی افزود: برای توسعه ورزش همگانی نباید به دستگاه‌های اجرایی بسنده کنیم و بخش خصوصی نیز نقش مهمی دارند، و باید با همکاری هیات ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای حضور و مشارکت فعال این بخش برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: امروز ورزش یک صنعت و اقتصاد به شمار می‌آید و اگر مزیت‌های ورزش برای حوزه اقتصادی و بخش خصوصی تبیین شود، به‌طورقطع همکاری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش، در پشتیبانی از برنامه‌ها و طرح‌های موردنظر مؤثر می‌باشد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت ورزش‌های بومی و محلی به‌ویژه در روستاها و بخش‌های استان گفت: درصورتی‌که همه برنامه‌های ورزش همگانی در قم متمرکز شود، بخش‌های این استان فراموش می‌شود.

وی بیان کرد: روحیه و فضای مناسبی برای توسعه ورزش‌های همگانی در قم وجود دارد و مخالفی در این زمینه نداریم، و برگزاری مسابقه‌های قهرمانی نیز می‌تواند مکمل ورزش همگانی باشد.

سرمست با اذعان به اینکه تاکنون در قم در بهره‌گیری از ظرفیت مناسبت‌های مذهبی برای توسعه ورزش همگانی برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: باید برای اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی تقویم سالانه‌ای تهیه و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

در پایان این جلسه از اداره کل بهزیستی ،  آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم که در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در موضوع ورزش همگانی بیشترین امتیاز را کسب کردند، تجلیل شد.

روابط عمومی  بهزیستی استان قم این موفقیت ارزشمند را به کلیه همکاران خصوصا همکاران دفتر تربیت بدنی و ورزش دوستان تبریک عرض می نماید.

کد خبر 9780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد