🔸جلسه مدیریت بحران در بهزیستی لرستان برگزار شد

جلسه مدیریت بحران بریاست مدیر کل بهزیستی و حضور معاونین و مسئولین دفاتر تخصصی برگزار شد در این جلسه در مورد دستورالعمل های ابلاغی از طرف سازمان مدیریت بحران کشور بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، جلسه مدیریت بحران بریاست مدیر کل بهزیستی و حضور معاونین و مسئولین دفاتر تخصصی برگزار شد در این جلسه در مورد دستورالعمل های ابلاغی از طرف سازمان مدیریت بحران کشور بحث و تبادل نظر شد.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان لرستان با بیان اینکه، مدیریت بحران برای تضمین ثبات و موفقیت مستمر یک سازمان ضروری است. گفت: به طور کلی سازمان هایی که در معرض بحران قرار دارند به آمادگی بیشتری نیاز دارند.
مدیریت بحران موثر نیازمند یک رویکرد منظم و نظام مند است که مبتنی بر هوشیاری، ‌حساسیت مدیریتی و یک درک خوب از اهمیت برنامه ریزی دقیق و آمادگی سازمانی باشد.

عمودی زاده اظهار داشت، تقویت ظرفیت های سازمانی در یادگیری و جلوگیری از بحران بسیار حائز اهمیت است و هدف اصلی یافتن نشانه های اولیه خطر یک بحران بالقوه است. درحقیقت این مرحله تحت نظر گرفتن محیط های داخلی و خارجی یک سازمان و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها و بررسی دقیق محیط عمومی و تشخیص روندهای هشداردهنده است ڪه  ممکن است یک سازمان و یا یک منطقه را تهدید کند، کمک می کند.

کد خبر 97795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد