سروآباد/برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد(طرح پازک)

مرکز مثبت زندگی ۱۴۵۳ بهزیستی شهرستان سروآباد با دعوت از بخشداری و فرمانداری اقدام به برگزاری،کارگاه پیشگیری از اعتیاد در مسجد روستای آلمانه، کرد.

در این کارگاه که اکثر مردم روستا،به خصوص جامعه هدف بهزیستی حضور داشتند،سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور گرم مردم ، بخشدار مرکزی ، نماینده فرماندار و همکاران مرکز۱۴۵۳ به بیان مطالبی در خصوص آسیب‌های اجتماعی و در راس آنها، بلای خانمانسوز اعتیاد بیان کرد

 وی برگزاری کارگاه های آموزشی را برای اقشار مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان،لازم و ضروری دانست و خدمات بهزیستی را به عنوان بانی اصلی این مهم،ستودنی دانست .

در ادامه سلیمانی به همکاری همه جانبه مردم و نهادهای دولتی برای ریشه کنی آسیب‌های اجتماعی،اشاره کرد.

در این جلسه نسیم ادوایی مدرس این کارگاه،بصورت تخصصی درباره اعتیاد و آسیب شناسیهای آن صحبت کرد و اطلاعات قابل ملاحضه یی را به حضار انتقال داد و به نقش اساسی خانواده و مدرسه اشاره کرد و از خانواده ها خواست ؛با توجه به هجوم دنیای مدرن و تکنولوژی و زیاد شدن شبکه های اجتماعی،می طلبد بیش از پیش مراقب و ناظر رفتار فرزندان بود و با درک نیازهای واقعی و منطقی آنها بستری سالم و امیدوار برای ورود به جامعه فراهم شود.

در ادامه بخشدار مرکزی هم ضمن تشکر و قدردانی از خدمات پیشگیرانه بهزیستی،اعتیاد را معضلی پیچیده خواند و مقابله با آن را وظیفه تک تک افراد جامعه دانست و کارگاه آموزشی وپیشگیری و اطلاع رسانی،بهزیستی را بسیار موثر و کارساز دانست.

در پایان کارگاه،مدیر اداره بهزیستی به همراه مددکاران مرکز مثبت زندگی ۱۴۵۳ از وضعیت مددجویان و توانخواهان تحت پوشش ساکن آلمانه بازدید کردند و از نزدیک شاهد مشکلات و درد دلهای آنها شدند و قول مساعدت‌های لازم را به خانواده های بازدید شده و مشکل دار را دادند.سروآباد/برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد(طرح پازک)

سروآباد/برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد(طرح پازک)

سروآباد/برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد(طرح پازک)

کد خبر 97762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد