قــروە| دومین جلسه شـورای اداری بهزیستی

دومین جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان قروه با حضور رییس، معاون و مسئولین واحدهای تخصصی و سایر کارکنان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ سیروس ملاویسی رییس اداره بهزیستی شهرستان قروه در دومین جلسه شورای اداری ضمن تشکر و خداقوت از همکاری و همراهی کارکنان، در راستای تحقق اهداف جامعه هدف سازمان بهزیستی در این جلسه بر هماهنگی بین بخشی ادارات، واحدهای تخصصی، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و هم پوشانی برنامه های مشترک بین واحدهای مختلف تاکید کرد.

در این جلسه مشکلات، چالشها و فعالیتهای صورت گرفته در ٩ماهه اول سال ١٤٠٢ توسط مسئولان واحدها مطرح و بررسی شد.

ملاویسی در ادامە جلسه اظهار داشت: علیرغم کمبود نیروی انسانی، اعتبارات و تجهیزات باید بتوانیم با همکاری، همدلی و انتظام بخشیدن به فعالیت‌ مراکز مثبت زندگی، بیشترین خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه نماییم تا در کسب رضایت پروردگار و ارباب رجوع و همچنین مردمی سازی خدمات بهزیستی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های تحولی سازمان موفق و سرآمد باشیم.

در پایان ملاویسی افزود: باتوجە بە اهمیت برگزاری انتخابات شورای مجلس اسلامی و خبرگان در اسفند ماە سال جاری بر اهمیت مشارکت اجتماعی در سطح اجتماع و اعلام بی طرفی و رعایت قوانین اداری در انتخابات تاکید داشتند.

قــروە| دومین جلسه شـورای اداری بهزیستی

کد خبر 97726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد