جلسه شورای مشارکت های مردمی سنندج

سومین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی در فرمانداری سنندج با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، ادارات دولتی، موسسات خیریه و جمعی از خیرین و معتمدین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان ، در ابتدای جلسه حبیب الله ابراهیمی مدیر بهزیستی سنندج بعنوان دبیر شورا، به تشریح اقدامات بهزیستی در سال جاری پرداخت و از کلیه خیرین، افراد، ادارات و ارگانهایی که در امر مشارکت این اداره را یاری رساندند تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه حشامی رئیس هیأت مدیره خانه خیرین استان به ارائه گزارشی از عملکرد موسسات خیریه پرداخته و گفت: تشکیل موسسه خیریه تجلی حس نوع‌ دوستی است که در جای‌جای کشور قابل‌ مشاهده است و می‌توان با به‌کارگیری راهبردهای مناسب و اثرگذار ، موجبات کارآیی هر چه بیشتر سازمان‌های مردم‌نهاد را فراهم نمود.

 اسفندیاری معاون سیاسی امنیتی فرماندار و نماینده رئیس شورا بیان کرد: خیریه‌ها به‌عنوان سازمان‌های غیردولتی، غیرانتفاعی، بشردوستانه و داوطلبانه ایجادشده و توسعه‌یافته‌اند.

 وی ضمن تشکر از همکاری موسسات خیریه خاطرنشان کرد؛ لازم است جهت شفافیت و اعتبارسنجی عملکرد موسسات کارگروهی با همراهی نماینده ای از فرمانداری جهت بازدید از موسسات سطح شهر تشکیل گردد.

 وی هم چنین با توجه به دستورکار جلسه از کلیه ادارات، سازمان ها و نهادهای حمایتی و خیرین و نیکوکاران خواست تا در اجرای پویش شب یلدا به نفع جامعه هدف با بهزیستی همکاری نمایند.

در پایان جلسه سایر اعضا، موسسات خیریه و خیرین حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره نحوه جلب و جذب کمک های مردمی در اجرای پویش یلدا پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی و تبلیغ این پویش در سطح جامعه اعلام نمود.

کد خبر 97650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد