برگزاری شورای معاونین بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف والاترین هدف در بهزیستی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن اجتماعات ستاد برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و تقدیر از همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف افزودند: با توجه به شرایط کاری خاص در بهزیستی نیاز است بیش از پیش بر روی سلامت و نشاط اجتماعی همکاران برنامه ریزی و کار اجرایی صورت گیرد.

وی لازمه و پایه خدمت مطلوب را سلامت فردی و اجتماعی بیان و خواستار پیگیری برنامه های اجرایی در این خصوص شده و تصریح کردند: ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف والاترین هدف در بهزیستی است که برای تحقق این هدف ما نیازمند پرسنلی با انگیزه و متعهد هستیم و یکی از راه های رسیدن به این مقصود برنامه ریزی و اجرای برنامه فوق برنامه و رصد سلامت و نشاط اجتماعی همکاران است.

منطقی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید و دعوت همکاران به شرکت در انتخابات و رقم زدن سرنوشت کشور ادامه دادند: انتظار می رود معاونین، روسای ستادی و شهرستانی حساسیت و نظارت بیشتری بر مراکز تحت نظارت بیش از پیش داشته باشند تا با مسئله و چاشی روبرو نباشیم.

مدیر کل گفت: احترام و اجرای تصمیمات اداری بخشی از وظایف قانونی پرسنل است و انتظار می رود این امر با اطمینان و همکاری اجرا شود و تامین منافع سازمانی و ارتقای خدمات مبنا و پایه تصمیمات است و هیچ چیز دیگر در آن دخیل نمی باشد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ریکرود سازمان بر توانمندی و تقویت مراکز تحت نظارت ابراز داشتند: بازوان سازمان بهزیستی در امر خدمت رسانی مراکز و شرکای اجتماعی هستند که برای تقویت و ارتقای خدمات ما نیازمند مراکز قوی و پای کار هستیم.

کد خبر 97621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد