اشتهارد | جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز دوشنبه ۲۷ آذرماه جلسه فصلی ستاد مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان اشتهارد با حضور مهندس کردلو فرماندار، مهندس سرزعیم معاون فرماندار، بهروز افشاری سرپرست اداره بهزیستی و رؤسای ادارات عضو ستاد مناسب سازی در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه "بهروز افشاری" سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد به اهمیت مقوله مناسب سازی اماکن و معابر عمومی جهت تسهیل در تردد افراد دارای معلولیت و جانبازان پرداخت و با قرائت دستور جلسه و اشاره به مصوبات جلسه قبل،گزارش مبسوطی از عملکرد بهزیستی در زمینه مناسب سازی ارائه داد.

در ادامه رؤسای هر یک از ادارات حاضر در این نشست نیز به ارائه گزارش عملکردی از فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه پرداختند. 
مهندس کردلو فرماندار و رئیس ستاد مناسب سازی شهرستان اشتهارد با تأکید بر امر مناسب سازی اماکن عمومی ،آن را حق مسلم افراد دارای معلولیت برشمرد و ادارات شهرستان را مکلّف کرد تا در راستای مناسب سازی ساختمان های تحت نظارت خود تلاش لازم را انجام دهند.

وی در پایان از شهرداری‌های اشتهارد و پلنگ آباد خواست تا در راستای مناسب سازی پیاده روها، احداث پل،هم‌سطح سازی خیابان و پیاده روهای مقابل مدارس، فروشگاه ها،بیمارستان ،درمانگاه‌ها و کلیه اماکن عمومی اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

گفتنیست نصب تابلوهای پارک ویژه افراد دارای معلولیت در سطح شهر،توجه به مناسب سازی محیط مدارس،تشکیل تیم کارشناسی متشکل از نمایندگان فرمانداری،شهرداری، بهزیستی و نظام مهندسی بمنظور بازدید میدانی و احصاء مشکلات از دیگر مصوبات این نشست بود.


 

کد خبر 97596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد