امضاء تفاهم‌نامه مشترک با فنی‌وحرفه‌ای در زمینه آماده‌سازی شغلی

 تفاهم نامه همکاری بین اداره بهزیستی و فنی و حرفه‌ای شهرستان گیلانغرب در زمینه آماده‌سازی شغلی و توانمندی‌های مهارتی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اورژانس اجتماعی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ بهزاد شیرزادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب در این نشست عنوان کرد: هدف از این تفاهم نامه ضمن شناسایی و معرفی واجدین شرایط،  آماده‌سازی شغلی و توانمندی‌های  مهارتی جامعه هدف بهزیستی و برخوردار شدن آن‌ها از تسهیلات اشتغالزایی است و به اثربخش کردن دوره‌های آموزشی مهارتی و افزایش نرخ اشتغال پایدار و ارتقاء سطح مهارت‌های شغلی جامعه هدف بهزیستی تاکید دارد.

جواد شامحمدی سرپرست فنی و حرفه‌ای شهرستان افزود: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز بهزیستی، تأمین شرایط اجرای دوره‌های آموزشی، تدوین استانداردهای آموزشی ویژه گروه‌های هدف، برگزاری آزمون و ارائه گواهینامه و خدمات مشاوره و تسهیل راه‌اندازی و توسعه کسب و کار از جمله برخی از تعهدات فنی و حرفه‌ای در این تفاهم‌نامه خواهد بود.

گفتنی است بر مبنای این تفاهم‌نامه کلیه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای جامعه هدف (افراد در معرض آسیب -آسیب‌دیده) رایگان خواهد بود.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 97461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد