سروآباد/ نشست بهزیستی با کتابخانه عمومی

با دعوت اداره بهزیستی شهرستان سروآباد از کتابخانه عمومی،جلسه و نشستی در راستای تفاهم نامه جدید سازمان بهزیستی با کتابخانه های عمومی، برگزار شد.

در این نشست که در محل دفتر مدیریت بهزیستی برگزار شد،سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد ،ضمن خیرمقدم و تشکر،به ارائه نکات مهم و کلیدی تفاهم نامه اشاره کرد و خواستار اجرایی نمودن تمامی بندهای این مهم برای جامعه هدف سازمان شد.

وی به پتانسلهای موجود در زمینه کتابخوانی و لزوم اجرای کارگاه‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی و...برای جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و اذعان داشت ؛کتابخانه های عمومی برای خدمت به جامعه هدف بهزیستی ،باید با تجهیزات روز و تکنولوژی جدید و مناسب سازی‌های لازم،تجهیز گردد تا توانخواهان این سازمان بتوانند به نحو احسن و راحت،از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند.

در ادامه،صولتی مدیر کتابخانه عمومی شهرستان سروآباد هم ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه سازمان بهزیستی، به بیان نکات مندرج در تفاهم نامه اشاره کرد و آمادگی همه جانبه کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد در سه محور؛شهر سروآباد، شهر اورامان و محور ژاوروود(روستای بیساران)اعلام کرد و گفت؛کتابخانه های منطقه سروآباد پتانسیل و آمادگی ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی را دارند و با پیگیری‌های بیشتر در صدد برآورد نیازهای ضروری مانند؛تهیه کتاب‌های گویا،کتاب‌های با خط بریل و...هستیم و حتی می‌توانند، کارگاه‌ها و نمایشگاهای جامعه هدف را در محل مناسب کتابخانه های عمومی،برگزار کنند.

در پایان پس از تبادل نظر با کارشناسان و مددکاران بهزیستی و بررسی راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف تفاهم نامه منعقد شده،و هماهنگی‌های لازم با مراکز مثبت زندگی بهزیستی،جهت همکاریهای لازم،جلسه به اتمام رسید.

سروآباد/ نشست بهزیستی با کتابخانه عمومی

کد خبر 97237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد