نشست مشترک اداره بهزیستی با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان صحنه

زئیس اداره بهزیستی شهرستان صحنه از نشست مشترک در محل اداره فنی و حرفه‌ای در راستای انعقاد تفاهم‌نامه مابین ادارات بهزیستی و فنی حرفه‌ای  مبنی بر آموزش مددجویان بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

جهانبخش میرخانی از نشست مشترک در محل اداره فنی و حرفه‌ای در راستای انعقاد تفاهم‌نامه مابین ادارات بهزیستی و فنی حرفه‌ای مبنی بر آموزش مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: این آموزش شامل افراد جامعه هدف این اداره اعم از: افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، فرزندان بهزیستی، کودکان کار و خیابان، بهبود یافتگان اعتیاد، افراد آسیب‌دیده و در معرض آسیب اجتماعی، زنان تحت خشونت خانگی، مبتلایان به اختلال هویت جنسی می‌شود، تا جامعه هدف بتواند از خدمات آموزشی و فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

ندا اله‌وردی مدیر اداره آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان نیز برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز بهزیستی توسط فنی و حرفه‌ای را یکی از تعهدات اداره فنی و حرفه‌ای در تفاهم‌نامه ذکر کرد و گفت: مناسب‌سازی فضاهای آموزشی برای تسهیل دسترسی معلولان و همکاری در آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جامعه هدف مذکور نیز بر عهده فنی و حرفه‌ای است.

در این جلسه مقرر گردید علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزشی (طراحی دوخت _ آرایش و پیرایش_برق ساختمان _برق خودرو_ کمد و کابینت سازی_ مکانیک) جهت آموزش به اداره فنی و حرفه‌ای معرفی شوند.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 97044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد