اجرای طرح کارمندیاری برای پیشگیری ازاعتیاد کارکنان دولت و خانواده آنها

بهزیستی در حوزه پیشگیری از اعتیاد طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی از جمله پازک،پیشگیری از اعتیاد زنان وکودکان، طرح کیان پیشگیری از اعتیاد کارمندان دولت با عنوان کارمندیاری و همچنین شناسایی محلات پرخطر را در دستور کار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مهشید سلیمانی  در نخستین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در شهرستان بروجن افزود: اجرای طرح کارمندیاری برای پیشگیری ازاعتیاد کارکنان دولت و خانواده آنها در ۱۴ اداره دردست اجراست.

وی افزود: همچنین اجرای برنامه ارتقاء توانمندی شناختی و رفتاری در هفت محله آسیب‌خیز استان در حال اجراست و در این طرح، آموزش‌هایی در حوزه پیشگیری از اعتیاد به خانواده‌ها ارائه داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بر تدوین برنامه و طرح‌های ویژه در حوزه پیشگیری از اعتیاد به صورت محلی و منطقه‌ای تاکید کرد و گفت: اجرای وتدوین طرح‌ها وبرنامه‌های محلی ومنطقه‌ای تنها راه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد است.

سلیمانی افزود: این طرح هم اکنون در ۱۳ محله آسیب خیز استان با همکاری جمعیت همیاران در حال اجراست.

وی به اجرای کارزار رسانه‌ای "والد آگاه "در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به خصوص اعتیاد اشاره کرد وگفت: در این طرح ۱۱ کارگاه آموزشی برای والدین برگزار شد.

کد خبر 96831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد