نمایشگاهی از آثار تجسمی افراد دارای معلولیت برپا می شود

اولین جلسه تصمیم گیری و برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با حضور معاون بهزیستی شهرستان کرمان – رئیس روابط عمومی بهزیستی استان و کارشناسان حوزه توانبخشی بهزیستی شهرستان کرمان و مدیران موسسات خیریه و مراکز غیردولتی فعال در حمایت از افراد دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در این جلسه خانم فاطمه صمدی معاون بهزیستی شهرستان کرمان خطاب مدیران موسسات خیریه و مراکز غیر دولتی گفت : مشارکت و همکاری موسسات با بهزیستی درموضوع انواع معلولیت ها به اقدامات موثر منجر شده است .

وی در ادامه بر ضرورت اجرای برنامه های مشترک تاکید کردو گفت : اجرای برنامه های مشترک باعث آشنایی از ظرفیت ها و اقدامات موثر می شود.
افسانه قاضی زاده رئیس روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در تشریح اقدامات اخیر روابط عمومی در موضوعات فرهنگی ، هنری گفت : تشکیل گروه های هنری در زمینه موسیقی ، پیگیری برای برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار گروه های تحت حمایت از جمله افراد دارای معلولیت و برگزاری جشنواره فرهنگی – هنری را از برنامه های روابط عمومی است که با همکاری حوزه های تخصصی و مشارکت موسسات خیریه و مراکز غیردولتی اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه مقدمات برای برگزاری یک نمایشگاه با مشارکت شهرداری به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولین فراهم شده است ؛ اظهار داشت : این نمایشگاه در نگارخانه شهید آتشی پارک مطهری به منظور نمایش آثار نقاشی – خوشنویسی – مشبک – معرق و مجسمه دست ساز افراد دارا ی معلولیت ، بیماران اعصاب و روان و سالمندان برگزار می شود .
قاضی زاده هدف از برگزاری این نمایشگاه را توجه دادن افکار عمومی به سمت جامعه معلولین و سالمندان ذکر کرد و گفت : نمایش این آثار فواید بسیاری برای جامعه ، خانواده ها و افراد داری معلولیت به همراه دارد .
در این جلسه مدیران موسسات و انجمن ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند .    

کد خبر 9642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد