۱۵۰۰ فرد دارای معلولیت، زیر چتر حمایتی بهزیستی گیلانغرب

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب گفت: ۱۵۰۰ نفر از معلولان این شهرستان زیر چتر حمایتی بهزیستی قرار دارند و آمار قابل توجهی از آنان مستمری‌بگیر هستند. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

 بهزاد شیرزادی در مراسمی که در محل مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خدماتی شامل کمیسیون تشخیص نوع و شدت معلولیت، برقراری مستمری، کمک‌هزینه مناسب‌سازی، درمان، کاشت حلزون، نگهداری معلولان ذهنی، سالمندان، جسمی_حرکتی، اعصاب و روان، کمک هزینه‌های موردی، ایاب و ذهاب، ارایه خدمات به کودکان پی کی یو به جامعه هدف از مأموریت‌های درحال انجام است.

وی  تصریح کرد: ۱۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت در این شهرستان تحت حمایت بهزیستی قرار دارند که درحال حاضر ۹۰ نفر از توانخوان خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی را در مرکز گیلانغرب با حمایت بهزیستی دریافت می‌دارند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در این مراسم ضمن تبریک ۱۲ آذرماه روز جهانی افراد دارای معلولیت، گفت: بدون شک معلولیت باعث ناتوانی نخواهد شد و با اراده و خودباوری می‌توان به موفقیت‌های فراوانی دست یافت که شما معلولین توانمند و برتر این مهم را تحقق بخشیدید.

دکتر پروین تصریح کرد: اختصاص و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای ایجاد اشتغال ویژه معلولین و توانمندسازی این قشر از جامعه موضوعی ضروری است.
مشروح خبر در خبرگزاری مطلع‌الفجر



برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 96233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد