دیدار مدیران کل بهزیستی و صدا و سیمای مرکز سمنان

مشاور استاندار در امور توانخواهان و مدیرکل بهزیستی استان: ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی نیازمند همراهی و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، همزمان با ۱۲ آذر ماه روز جهانی افراد دارای معلولیت، محمود منطقی مدیرکل با عبدالرضا دهرویه مدیرکل صدا و سیما مرکز سمنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معصومه میراج، ساره امیرجان و انسیه ایمانی معاونین امور توانبخشی، اجتماعی و امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان و معاونین صدا و سیمای مرکز استان نیز حضور داشتند.

منطقی مشاور استاندار در امور توانخواهان و مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و هم دلی مجموعه صدا و سیما مرکز استان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و انعکاس فعالیت های بهزیستی افزودند: آگاهی سازی آحاد جامعه از وظایف و فعالیت های سازمان بهزیستی امری مهم و همان جهاد تبین در فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه ضمن تشریح اهم خدمات ارائه شده به جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت گفتند: ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی نیازمند همراهی و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی است چرا که اکثر خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت در گروی عملکرد دیگر دستگاه ها و سازمان ها می باشد.

مشاور استاندار، سازمان بهزیستی را یک نهاد مطالبه گر در حوزه معلولین بیان داشته و ابراز داشتند: یکی از مهمترین موضوعات و خط قرمز سازمان بهزیستی حفظ شان و جایگاه فردی و اجتماعی هدف است و همین امر باعث اجرای برخی از فعالیت های مهم در سکوت خبری شده است و هدف این سازمان ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف است، نه دستیابی به چیز دیگر.

عبدالرضا دهرویه مدیرکل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز سمنان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و تبریک فرارسیدن ۱۲آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت، کار در بهزیستی را ارزشمند و با وجود سختی ها شیرین عنوان کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی بمنظور گسترش سطح همکاری های فی مابین صدا و سیمای مرکز استان و بهزیستی در جهت ارتقای سطح آگاهی جامعه بیان داشتند: کاهش برخی از آسیب های اجتماعی در جامعه نشان از راه درست بهزیستی در انجام وظایف خود است که این امر باید بیش از پیش به اطلاع آحاد جامعه رسیده شود.

در ادامه جلسه معاونین بهزیستی استان و صدا و سیمای مرکز سمنان ضمن بیان گزارشی از عملکرد خود به بحث و تبادل نظر پیرامون ارتقای سطح همکاری پرداختند.

کد خبر 96138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد