در رسانه| پلاک گذاری ۴۰ اصله نهال به نام معلولان نخبه شهر

چندین سال است که در بوستان بهار مشهد باغ زندگی و خاطره ایجاد شده است تا درختانی به نام تازه متولدان و زوج های جوان کاشته شود. همچنین خانواده های مشهدی می‌توانند به یاد درگذشتگانشان درختانی را غرس و پلاک گذاری کنند. در کنار پلاک گذاری نهال ها به نام افراد مختلف و به مناسبت روز جهانی معلولان، برخی مسئولان مدیریت شهری مشهد و دیگر مدیران استانی و شهری همراه با برخی معلولان نخبه در این بوستان دور هم جمع شدند و نهال هایی را به نام نخبگان توان یاب شهرمان در باغ زندگی پلاک گذاری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، دراین زمینه مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد با گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: خداوند به این افراد توانایی هایی داده است که توانسته اند با همت والا گام هایی بلند در راستای علم و دانش، فعالیت های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تولیدی بردارند.
حسین مختاری به کاشت و نصب چهل پلاک به افتخار معلولان نخبه در زمینه های ورزشی، هنری، علمی و فرهنگی در «باغ زندگی» واقع در بوستان بهار اشاره کرد و یادآور شد: این افراد با توانمندی هایشان توانسته اند ثابت کنند که معلولیت ناتوانی نیست. مختاری همچنین افزود: 5هکتار از 82هکتار مساحت بوستان بهار واقع در خواجه ربیع7، به باغ زندگی و خاطره اختصاص یافته است. شهروندان می توانند با مراجعه به سامانهgsms.mashhad.ir  برای کاشت نهال یا پلاک گذاری روی درختان موجود به یاد تازه درگذشتگان یا اهداکنندگان عضو در باغ خاطره و برای تازه متولدان یا افرادی که تازه ازدواج کرده اند، در باغ زندگی  اقدام کنند.
وی تأکید کرد: البته اکنون برای تازه درگذشتگان، تازه متولدان و افرادی که تازه ازدواج کرده اند، تاریخ مناسبت نهایت تا 10سال قبل تأیید می شود و برای اهداکنندگان، محدودیت تاریخ وجود ندارد.

کد خبر 96125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد