مشارکت دستگاه ها در آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی گفت:بیش از ۴ هزار نفر از افراد دارای معلولیت پس از برگزاری آزمون استخدامی ویژه این افراد جذب دستگاه‌های دولتی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا انجلاسی در گفت و گو با برنامه سلام خبرنگار افزود: یکی از مصادیق تحقق قانون حمایت از افراد دارای معلولیت برگزاری آزمون استخدامی در قالب جذب سه درصدی سهمیه اشتغال این افراد است.

وی گفت: ۶۰ دستگاه دولتی برای صدور اعلامیه‌ها در این زمینه اعلام آمادگی کردند  و ۳۰ دستگاه متن و فراخوان دعوت در آزمونشان به اتمام رسیده و بقیه دستگاه‌ها هم این کار را در دست اقدام دارند تا بتوانیم تا پایان سال این آزمون را برگزار کنیم.

انجلاسی گفت: سازمان بهزیستی دارای ساختار چابک‌تر و پرسرعت‌تر شده و بر مبنای چهار محور توانمندسازی، هوشمندسازی، بهره مندی از ظرفیت مردمی سازی و محوریت اشتغال توانستیم  ساختار جدید را برای ادامه‌ی خدمت به جمعیت هدف داشته باشیم.

وی گفت:از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۱۵۰ هزار شغل برای کمک به توانمندسازی جمعیت هدف ایجاد شده است.

انجلاسی در پاسخ به این سوال که قانون حمایت از افراد دارای معلولیت چقدر اجرایی شده است گفت: برای اولین بار فراخوان قضایی برای مطالبه گری میزان تحقق این قانون از همه دستگاه‌های اجرایی به انجام رسیده که قدم بزرگی است.

انجلاسی افزود: یکی از مصادیق میزان تحقق این قانون، آزمون استخدامی است که در قالب جذب سه درصدی سهمیه‌ی اشتغال برای افراد دارای معلولیت در دستگاه‌ها پیگیری می‌شود.

کد خبر 96083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =