کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه توسط ورزشکار گیلانی

مبین نظری، ورزشکار گیلانی حاضر در اولین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ توانست مدال برنز دهگانه این رقابتها را کسب کند.

اولین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ به میزبانی ایران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

کشورهای ایران، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ژاپن، کویت و مالزی در بخش مردان و ایران، ژاپن و قزاقستان در بخش بانوان در این مسابقات حاضر شدند.

 مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد و در بخش بانوان تیم ایران با ۷ طلا ، ۱۱ نقره و ۸ برنز قهرمان شد ، تیم قزاقستان با ۶ طلا ، ۵ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان و تیم ژاپن با ۲ طلا سوم شدند و در بخش آقایان نیز تیم ژاپن با ۷ طلا ، ۳ نقره و ۱ برنز بر سکوی نخست ایستاد، تیم ایران با ۶ طلا ، ۸ نقره و ۱۴ برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم عراق با ۴ طلا ، ۳ نقره و ۲  برنز بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین مبین نظری ورزشکار شایسته گیلانی نیز توانست پس از رقابتی تنگاتنگ با حریفان، مدال برنز رشته های دهگانه دوومیدانی مسابقات آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کند.

کد خبر 95779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد