جلسه شورای بسیج استان برگزار شد:

مدیرکل بهزیسیت استان سمنان: از رسالتها و ماموریت های حائز اهمیت سازمان بهزیستی تامین مسکن، ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای بسیج با حضور فرزند شهیدسرافراز شاطری بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با هدف افزایش همکاری های مشترک و رویکرد تعامل و هم افزایی برگزار شد.

دکترمحمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار ضمن معرفی خدمات و تشریح فعالیت های تخصصی بهزیستی در حوزه های مختلف، از همراهی مستمر بسیج در خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش تشکر و قدردانی کرده و افزودند: از رسالتها و ماموریت های حائز اهمیت سازمان بهزیستی تامین مسکن، ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف می باشد که در این زمینه بسیج با ظرفیت و پتانسیل بالا می تواند راه گشا بوده و این امر نیازمند تعامل دو سویه و جلوگیری از موازی کاری در حوزه های مختلف است تا بتوان از بستر ایجاد شده نهایت استفاده را برد.

وی استفاده از ظرفیت بسیج و پایگاه های بسیج محلات را گام موثری در امر آگاه سازی جامعه و  پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانسته و گفتند: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند کار جهادی است و یکی از کار جهادی حمایت از محروم‌ترین بخش جامعه که بیش از هر چیزی نیازمند دیده شدن و حل مشکلات‌شان هستند.

فرزند شهیدشاطری با گرامیداشت هفته بسیج و معرفی بستر حمایتی در شاخه های مختلف همانند تربیتی، آموزشی،بهداشت و درمان ... ادامه دادند: باید بتوانیم استعداد یابی و هویت شناسی کنیم و از این ظرفیت هادر عرصه های جهادی استفاده کنیم.

کد خبر 95747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد