پیام تبریک و قدردانی معاون توانبخشی بمناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

باور توانمندی ها، نوید بخش دنیایی دسترس پذیر

بنام خدا

۱۲ آذر ماه (۳ دسامبر) مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت، روز افرادی است که با وجود تمامی موانعی که بر سر راهشان بوده به موفقیت هایی دست یافته اند که کمتر کسی می تواند به آن ها برسد. روز جهانی معلولین فرصتی است برای تبریک به این انسان های بلند همتی که با باور خود جهانی را به باور میکشانند. روز پاس داشت ارزش هاست، روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است. روز نشان دادن ما می توانیم.

وظیفه خود می دانم این روز را اول از همه به این بلند همتان شجاع و توانمند و خانواده های صبور و معززشان تبریک عرض نموده و امیدوارم روز به روز شاهد فراهم شدن بستر های مناسب برای فعالیت و موفقیت این عزیزان در جامعه و آسودگی خیالشان باشیم.

این روز را بطور ویژه به مدیرکل توانمند، صبور و تلاشگر بهزیستی استان که زندگی خود را وقف خدمت به این عزیزان نموده تبریک گفته و موفقیت روز افزون ایشان را از درگاه خداوند منان خواهانم.

هم چنین فرارسیدن این روز را به خانواده بزرگ معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی که خالصانه در راستای احقاق حقوق افراد دارای معلولیت، پیشبرد اهداف توانبخشی و ارتقای رفاه اجتماعی این عزیزان، شبانه روزی زحمت می کشندصمیمانه تبریک گفته و برایشان از درگاه ایزد منان سلامتی و شادکامی در تمام مراحل زندگی آرزومندم. به همکاران گرانقدرم در حوزه معاونت توانبخشی استان و شهرستانها کارشناسان توانمند محترم ستادی و شهرستانی، روسای پرقدرت محترم بهزیستی شهرستانها، مددکاران زحمتکش و صبور سراسر استان خداقوت گفته و قدر دان تلاش‌های ارزشمندشان هستم. از پرسنل مهربان و پرتلاش مراکز و موسسات غیر دولتی تحت پوشش چه در بخش روزانه و چه شبانه روزی که با ایثار و از خود گذشتگی تمامی تلاش خود را در راه آسایش و رفاه توانخواهان بکار گرفته اند بسیار سپاسگزارم و برای همه این والا همتان‌ روزگار آرزوی بهترینها را در زندگی دارم. و در آخر مراتب قدر دانی خود را از شرکای اجتماعی بهزیستی استان و شهرستانها و نیز خیرین محترم که با حمایت‌ها ی مادی و معنوی و پیگیری‌های بیدریغشان این راه سخت و دشوار ارائه خدمت به این قشر بزرگ را برایمان هموار می سازند اعلام می دارم. به امید طلوع آفتاب مهربانی، همدلی، وفاق، همنوایی و احقاق کامل حقوق افراد دارای معلولیت.

دکتر معصومه میراج

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان سمنان

کد خبر 95742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد