دیدار مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مدیر عامل سیمان هرمزگان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان خمیر با مدیر عامل سیمان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی معاونین و مسئولان ستادی بهزیستی استان در سفر یک روزه به شهرستان خمیر با مدیر عامل سیمان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بهزیستی به بیان اهمیت بحث مسئولیت های اجتماعی پرداخت .

سامیه جهانشاهی با قدردانی از حمایت و همراهی صنایع از جامعه هدف بهزیستی ، ایفای نقش های اجتماعی در قبال جوامع محلی را از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی در هر منطقه ای عنوان کرد و افزود :  اگر بخشی از سهم مسئولیت های اجتماعی در استان به نهادهای حمایتی همچون بهزیستی اختصاص یابد بخش زیادی از مشکلات مددجویان و افراد دارای معلولیت حل می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت ها ی بهزیستی در حوزه پیشگیری از معلولیت ها پرداخت و اظهار داشت : دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی ، فعالیتهای مختلفی از جمله غربالگری شنوایی و بینایی کودکان ، برنامه های آگاهسازی پیشگیری از معلولیتها و رصد میزان شیوع و بروز معلولیتها را برعهده دارد که مهمتر از همه و تخصصی ترین فعالیت آن انجام مشاوره ژنتیک و آگاهی رسانی در جهت ارتقاء سطح سلامت و کاهش معلولیت براثر ناهنجاری ها و بیماری های ژنتیک است .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : ازدواج فامیلی و عدم توجه به مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج به تولد کودکانی دارای معلولیت در شهرستان خمیر منجر شده است.

جهانشاهی در ادامه خواستار استمرار همراهی سیمان هرمزگان با بهزیستی در خدمت رسانی به مددجویان و افراد دارای معلولیت در استان شد.

کد خبر 95629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد