جلسه طرح ملی شهریاران و چگونگی ثبت اقدامات و ارائه ایده های جامعه هدف بهزیستی برگزار شد

جلسه طرح ملی شهریاران و چگونگی ثبت اقدامات و ارائه ایده های جامعه هدف بهزیستی با حضور مسعود پارسافر دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت و مدیرکل و مسئولین بهزیستی برگزار شد.

در این طرح پیرامون چگونگی اطلاع رسانی و مشارکت همه اقشار جامعه بحث و گفتگو شد.
طرح ملی شهریاران میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های‌میانی، گروه‌های‌مردمی و آحاد مردم در راستای حل‌ مسائل‌ کشوراست.
از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به مواردی نظیر گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل‌ مسائل‌ کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده، انجام ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه برظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره نمود.
شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های‌میانی و آحاد مردم را در کنار خود برای حل یک یا چند مسئله دارا می‌باشد.
برای شرکت در طرح‌ملی‌شهریاران شما می‌توانید با مراجعه به بخش نخست سامانه در بخش ایده یا اقدام شرکت نمایید. لازم به ذکر است برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی ندارید. 
گفتنی است؛ بعد از پایان‌ دوره‌ فراخوان ایده‌ها و اقدامات بارگزاری شده، توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد.

کد خبر 95595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد