چهارباغ | نخستین کمیته تخصصی طلاق برگزار شد

کمیته تخصصی طلاق به همت اداره بهزیستی با حضور "بهجت بهروزی" رئیس بهزیستی چهارباغ،معاون فرهنگی اجتماعی فرمانداری چهارباغ،نماینده دادگستری،نماینده کمیته امداد، رئیس اداره میراث فرهنگی چهارباغ، نماینده پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، معاون امور اجتماعی بهزیستی،معاون پیشگیری و مسئولین مؤسسات و مراکز مثبت زندگی در محل دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان چهارباغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در ابتدای جلسه بهروزی ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک هفته بسیج،گزارشی از آسیب های اجتماعی تأثیر گذار در امر طلاق ارائه کرد.
 وی در ادامه از عمده فعالیت هایی که در راستای توانمند شدن بانوان در حوزه اجتماعی و پیشگیری شده است ،به برگزاری دوره های آموزشی و کسب و کار توسط مؤسسات و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی اشاره نمود.  
"بهجت بهروزی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ اظهار داشت:با توجه به آمار بالای اعتیاد درشهرستان و وجود مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ ،بهزیستی نیازمند همکاری ادارات و دستگاه های مرتبط و ایجاد هم افزایی در جهت حمایت از خانواده های آسیب دیده با رویکرد پیشگیرانه در شهرستان می باشد.

در پایان نیز هریک از نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 95507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد