دیدارسرپرست بهزیستی استان بوشهر با امام جمعه شهرستان جم

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان با حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی امام جمعه شهرستان جم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر با تسلیت ایام حزن و اندوه دهه فاطمیه و شهادت دخت نبی اکرم فاطمه زهرا (س) از امام جمعه شهرستان جم در بحث کمک به افراد محروم و آسیب دیده اجتماعی با بهزیستی تقدبر و تشکر کرد.

محمودی افزود: تمام ماموریت سازمان بهزیستی خدمات تخصصی به منظور بالا بردن توان و مواجهه درست و اصولی افراد جامعه با ناملایمات اجتماعی و افزایش تسلط و مهارت افزایی مددجویان تحت پوشش و جامعه هدف می باشد که در این راستا در مجموعه بهزیستی تمام کارکنان خدوم این سازمان به صورت شبانه روزی در حال برنامه ریزی جهت خدمت به این اقشار در جامعه می باشند. سرپرست بهزیستی اشتان در پایان از امام جمعه شهرستان درخواست نمودند تا با استفاده از ظرفیت موثر تریبون نماز جمعه با هدف شناساندن بهتر بهزیستی به مردم از جمله دستگاه های اجرایی مسئول در اجرای قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت شدند و خواهان یادآوری مجدد و رساندن پیام و ندای این قانون بحق توسط دستگاه های مسئول شدند.

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه شهرستان جم نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از خادمان دلسوز بهزیستی که به صورت جهادی در خدمت به محرومان و افراد معلول قدم بر می دارند تقدیر کرد و بیان داشت: کمک به افراد آسیب پذیر جامعه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی و توسعه پایدار شهرستان جم در رفع این موانع مورد تاکید می باشد.

امام جمعه شهرستان جم ضمن یادآوری اینکه راههای قانونی جهت حمایتهای همه جانبه توسط دستگاههای اجرایی در مشارکت به بهزیستی و سازمانهای حمایتی وجود دارد از مسئولان ذی ربط خواست تا مشارکت بیستری را در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 95446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد