برگزاری آیین نکوداشت ورزشکاران قهرمان و افتخارآفرین دارای معلولیت

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت؛ آیین نکوداشت و تقدیر از ورزشکاران قهرمان و افتخارآفرین دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ در مراسمی که پنجم آذرماه در محل تالار نور بهزیستی به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار گردید، از ورزشکاران منتخب دارای معلولیت در سطوح مختلف ( پارا آسیایی ،آسیایی، قهرمانی جهان ، مسابقات کشورهای اسلامی و....... ) تقدیر بعمل آمد.
با توجه به اهمیت ورزشی در توانمند سازی و مشارکت اجتماعی معلولین، بهزیستی استان یزد با مشارکت هیئت های مختلف ورزشی معلولین از 2 ماه قبل نسبت به شناسایی جامعۀ هدف تحت پوشش این هیئت ها که از ابتدای سال 1401 تاکنون موفق به اخذ مدال و مقام در سطوح مختلف ورزشی شده بودند اقدام و در نهایت در مراسم مذکور، این برنامه اجرایی گردید.
لازم به ذکر است؛ 58 نفر دارای معلولیت بینایی، 7 نفر دارای معلولیت شنوایی، 17 نفر افراد دارای بیماری های خاص و پیوند اعضاء و 39 نفر افراد دارای معلولیت جسمی – حرکتی از ورزشکاران منتخبی بودند که در این آیین حضور داشتند که با حضور مسئولین مختلف استانی در مجموع از 121 نفر از ورزشکاران معلول افتخار آفرین به نحور شایسته ای قدردانی گردید.


 

کد خبر 95416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد