خلخال| اردبیل| پاسخگویی رئیس اداره بهزیستی به مطالبات ولی نعمتان تحت پوشش در برنامه میز خدمت هشجین

رئیس اداره بهزیستی به همراه مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی در برنامه میز خدمت که به مناسبت هفته بسیج در شهر هشجین برگزار شد، حضور یافته و به درخواست های مددجویان پاسخ گفت.

در برنامه میزخدمت که به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع شهر هشجین برگزار شد، روسای کلیه ادارات شهرستان و مسئولان نظامی و انتظامی  و رئیس اداره بهزیستی حضور یافتند و پاسخگوی  درخواست های مردمی شدند.

در برنامه میز خدمت هشجین، ۱۰ نفر از مددجویان بخش خورش رستم با رئیس اداره بهزیستی، دیدار و درخواست های خود را به صورت کتبی و چهره به چهره مطرح کردند. مهمترین این درخواست ها در خصوص لوازم ضروری منزل، کمک هزینه نگهداری، پذیرش، مستمری، مناسب سازی و تعمیر  مسکن  بود که رئیس بهزیستی راهنمایی های لازم را به مراجعان ارائه نمود.

بعد از پاسخگویی و انجام ملاقات مردمی و برپایی نماز جماعت، شورای اداری به ریاست فرماندار خلخال و با حضور روسای حاضر در میزخدمت، بخشدار خورش رستم، مسئولان محلی و دهیاران برگزار شد و فرماندار خلخال از اقدامات و طرح های عمرانی در حال اجرا و پروژه های به بهره برداری رسیده گزارشی ارائه کرد.

یحیی زاده، طرح مسکن ملی یکی از مهمترین درخواست های مردمی عنوان کرد و از شهرداری و روسای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خواست تا از آخرین اقدامات انجام یافته در بخش خورش رستم و شهر هشجین، گزارشی ارائه دهند.

 امام جمعه هشجین هم با تبریک هفته بسیج، گفت: میز خدمت؛ برنامه و فرصت خوبی برای دیدارهای چهره به چهره مردم و مسئولین است. حجت الاسلام صفا بخش ضمن تقدیر از تمامی مسئولین حاضردر میز خدمت، گفت : اگر ما مردم را به حساب نیاوریم، خدا هم ما را به حساب نخواهد آورد.

وی با بیان اهمیت ارتباطات مردمی، افزود: دولتمردان، نباید خدمت به مردم را محدود به ساعت اداری بدانند و  خواستار کار جهادی و پیگیری مطالبات مردمی شد.  

کد خبر 95274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد