در رسانه| همایش روز جهانی منع خشونت علیه زنان برگزار شد

همایش بزرگ روز جهانی منع خشونت علیه زنان با حضور مسوولان عالی استان، نخبگان، مسوولان قضایی و روانشناسان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی ظهر امروز در همایش روز جهانی منع خشونت علیه زنان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یک مسئله بسیار مهمی که برای ما دغدغه است و مجدانه پیگیر هستیم بحث نشست‌ها و همایش‌های علمی است تا در خصوص فعالیت‌های بهزیستی در حوزه‌های مختلف اعم از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود بتوانیم بروزتر شویم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از بنیان‌های خانواده تصریح کرد: تقویت بنیان خانواده جزو دغدغه اصلی و اساسی ما بوده و در این راستا فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود و امسال نیز با کمک مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری خانه‌های امن و خانه‌های موقت بهبود یافت و توانستیم خدمات بهتر و کیفی تر ارائه دهیم.

رضایی با بیان اینکه خدمات مددکاری، مشاوره‌ای و حقوقی ارایه می‌شود، افزود: این خدمات در راستای توانمندی خانواده و تحکیم بنیان خانواده است و یکی از مسائل اساسی توانمندی شخص و برگشت به آغوش خانواده است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه گفت: ما برای پیشگیری از این آسیب‌های اجتماعی، تفاهم نامه‌ای آماده شده است تا با آموزش و پرورش استان منعقد شود و بتوانیم از طریق آموزش و پرورش و مدارس از بروز چنین آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.
 

کد خبر 95259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد