پیام مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی بدین مضمون صادر کرد:

بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند متعال بود و شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی» و هدف بالاتر و والاتر آن این است که این تفکر همواره و برای همیشه در تار و پود جامعه ساری و جاری باشد.

بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی،علمی وفرهنگی، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد و با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می نماید و هرچه این تفکر بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان تر می گردد.

بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

 اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای بسیجی هفته ی بسیج را به همه بسیجیان غیور، بصیر، ایثارگر و همچنین به تمامی کارمندان بسیجی سازمان بهزیستی سراسر کشور علی الخصوص همکارانم در بهزیستی استان البرز تبریک عرض نموده و آرزو دارم در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دامت برکاته، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم.

کد خبر 95058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد