بندرعباس| تجلیل ازبازنشستگان

به پاس سی سال خدمت صادقانه با اهدای لوح تقدیر وهدیه ازبازنشستگان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به پاس سی سال خدمت صادقانه با اهدای لوح تقدیر وهدیه از خدمات و زحمات شبانه روزی بازنشستگان بهزیستی بندرعباس تجلیل شد. 

فائزه زارع سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در آیین تکریم بازنشستگان که با حضور جمعی از کارکنان و مسئولین این اداره همراه بود  بیان داشت :  بازنشستگی را فصل جدیدی از زندگی و شروعی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید دانست و گفت : بازنشستگان بهترین مشاوران در عرصه های مختلف اجتماعی و منبع ارزشمندی از تجربیات گذشته هستند که جامعه نیازمند بهره گیری از این تجربیات است. 
وی تصریح کرد : تکریم و تجلیل از بازنشستگان در واقع تکریم خوبی‌ها و انگیزه بخشی به نیروهای جوان و احترام به تلاش و مجاهدت این عزیزان است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس بیان کرد:بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم این اداره است. 
زارع افزود: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده نمائیم.

وی اذعان داشت : دین اسلام احترام به بزرگان را چه در رفتار و چه خدمت به آنها بسیار مهم دانسته و بارها نیز در این زمینه سفارش شده است .

کد خبر 95009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد