مردم جنوب استان کرمان به بهزیستی اعتماد و اعتقاد دارند

قائم مقام مدیر کل بهزیستی در منطقه جنوب استان کرمان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان منوجان طی نشست صمیمانه و تخصصی با رییس وکارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان محمد رضانژاد قائم مقام مدیر کل بهزیستی استان کرمان در منطقه جنوب  استان در این نشست صمیمانه با اشاره به گستردگی ومشکلات ریشه دار در منطقه جنوب عنوان داشت : علی رغم تلاشهای فراوان وکنترل ومهار بسیاری از مشکلات در این منطقه هنوز فضای بسیاری برای کارهای ریشه ای وتخصصی در جنوب وجود دارد که کارکنان بهزیستی بایستی بنا به وظایف ذاتی خود همچون گذشته با حفظ کرامت جامعه هدف  ، سعی در کاهش مشکلات آنان داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه مردم جنوب استان کرمان به بهزیستی اعتماد و اعتقاد دارند، افزود : کمک به پیشبرد اهداف سازمان  که در نهایت ارائه  طیف وسیعی از خدمات تخصصی وحمایتی را شامل میشود بایستی در کنار امکانات موجود با استفاده از ظرفیت خیرین سرعت وشتاب بیشتری بگیرد تا این مجموعه تخصصی حمایتی با توان بیشتری در مسیر خدمت به حرکت خود ادامه دهد .

گفتنی است در ادامه این نشست کارکنان اداره بهزیستی شهرستان منوجان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره مسائل مختلف مطرح شده ارائه کردند.

کد خبر 94994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد