اسد آباد | جلسه در جهت همکاری دو دستگاه

با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان وکارکنان مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان با ریاست و کارکنان حوزه علمیه در جهت همکاری در محل حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسد آباد در این جلسه آقای احمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان  به تشریح خدمات این اداره خصوصا اورژانس اجتماعی پرداختند وخواستار همکاری دوجانبه بین این دودستگاه  در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شدند.

در ادامه این جلسه محمد مرسلی مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان اسدآباد هم به توضیح خدمات اورژانس اجتماعی و جامعه هدف آن پرداختند و خواستار انعقاد تفاهم نامه دو طرفه در جهت کنترل و کاهش  آسیب های اجتماعی شدند. .

 رئیس حوزه علمیه شهرستان اسد آباد در این جلسه گفت با توجه به اهمیت مسئله پیشگیری، حوزه علمیه خواهران در حیطه های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که می تواند کمک حال خوبی در جهت پیشگیری از اسیب های اجتماعی  برای بهزیستی باشد، امید است با تعامل و هم افزایی که بناست در این مسئله اتفاق بیفتد، ما شاهد پاک شدن خانواده های ایرانی باشیم که درگیر این مسئله خانمان سوز هستند، چرا که مسئله اعتیاد بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر را نیز به دنبال دارد.

کد خبر 94786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد