رزن|  بازدید از طرح های اشتغال زایی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان به همراه کارشناس واحد اشتغال بهزیستی شهرستان و کارشناس واحد پیشگیری از طرحهای اشتغالزایی در سطح شهرستان بازدید نمودند.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن  رضایی در این بازدید از طرح های اشتغال ایجاد شده( کارواش و پرورش ماهی) بازدید و گفت : در سالجاری از محل اعتبارات بند ب تبصره18 قاون بودجه سال1402 مبلغ 12 میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به بهزیستی رزن ابلاغ شده است که 79 نفر به بانکهای عامل معرفی که از این مبلغ تا کنون 50 درصد اعتبار ( مبلغ51060000000ریال( پنج میلیاردو یکصد و شش میلیون تومان) از این اعتبار جذب و به 36 نفر از  افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از همکاری بانک های عامل شهرستان جهت پرداخت تسهیلات گفت: الویت با افراد دارای معلولیت بوده و این تسهیلات در راستای بازتوانی و استقلال اقتصادی و اجتماعی در رسته های کشاورزی، دامداری، تولیدی، صنعتی و خدمات پرداخت شده است.

ایشان در پایان یادآور شد در 4 ماهه ابتدای سالجاری نیز از محل اعتبارات بند ب تبصره16 قاون بودجه سال 1401 مبلغ7 میلیارد تومان  به تعداد 50 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی تسهیلات  اشتغال پرداخت شده است.

کد خبر 94722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد