در رسانه|  حمایت بهزیستی همدان از ۸۰۴ خانواده دارای فرزند چندقلو

همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: در سال جاری تعداد ۷۳۹ خانواده دارای فرزند دوقلو و ۶۵ خانواده دارای فرزند چندقلو مورد حمایت بهزیستی هستند.

محمدمهدی شاهقدمی در گفتگو با خبرنگار مهر از ارائه برنامه‌های حمایت‌های فردی و خانوادگی و اجتماعی و تلاش در راستای ایجاد فرصت‌های برابر دستیابی به منابع موجود و ارتقا کیفیت زندگی گروه‌های هدف سخن گفت و افزود: زنان سرپرست خانوار، زنان و دختران خودسرپرست، افراد و خانواده‌های نیازمند و در معرض بحران و آسیب‌های اجتماعی از جمله جامعه هدف بهزیستی در حوزه اجتماعی است.

وی در این زمینه به ارائه خدمات حمایت مستمر و ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: طی سال جاری ۱۲۰ دانشجو و ۹۵۰ دانش آموز مورد حمایت‌های تحصیلی بهزیستی استان همدان قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان هم چنین از حمایت‌های اشتغال و بازتوانی این افراد نیز سخن گفت و عنوان کرد: در سال جاری تعداد ۷۳۹ خانواده دارای فرزند دوقلو و ۶۵ خانواده دارای فرزند چندقلو (سه قلو و بیشتر) مورد حمایت بهزیستی هستند.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: طی سال جاری تعداد خانوار بهره مند از کمک هزینه مستمر بهزیستی استان همدان برابر سه هزار و ۵۹۷ خانوارو تعداد افراد بهره مند از تسهیلات اشتغال در حوزه اجتماعی برابر ۵۱ نفر بوده است.

کد خبر 94674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد