پیام مدیرکل به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار

دکتر محمد مهدی شاهقدمی در پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار را به جامعه پرتلاش پرستاری بویژه پرستاران فداکار استان همدان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام  به شرح ذیل است: 

بسمه تعالی

سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش‌ها، خدمات، ایثارگری‌ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران این مدافعان سلامت است.

حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، پیام‌آور قیام خونین کربلا وحماسه عاشورای  حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و جان برکف پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می‌گذارد.

حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است و نام‌گذاری میلاد خجسته‌ حضرت زینب (سلام الله علیها) به نام روز پرستار، نشان‌گر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات پرستاران جامعه ماست.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار به کارکنان اداره کل بهزیستی استان، جامعه هدف و همه پرستاران استان همدان و برای این بزرگواران جان برکف، عافیت و سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 94655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد