دیدار چهره به چهره مسئولین سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف بهزیستی

هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، نمایندگان تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور طی سه روز پاسخگوی مراجعان و مطالبات مردمی در حوزه بهزیستی بودند.

به گزارش روابط عممی بهزیستی  استان چهارمحال و بختیاری، محمد رضا کاظم زاده  مشاور رئیس سازمان بهزیستی و سیدجمال رحمانی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور  به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به مدت سه روز در محل  اداره کل بهزیستی استان به بررسی درخواستها و مشکلات مراجعین پرداخته و پاسخگوی درخواست‌های مردمی بودند.

کاظم زاده در آخرین روز برپایی میز ارتباطات مردمی بهزیستی گفت: بمنظور افزایش رضایت مندی مراجعان و طبق برنامه ریزی انجام شده،  تعداد 580 نفر از افراد تحت حمایت در این مدت به میز ارتباطات مردمی بهزیستی مراجعه و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

وی عمده ترین درخواستهای مطرح شده طی این سه روز را اشتغال، مسکن، کمک هزینه درمان و مساعدت مالی عنوان کرد و افزود: مطالبات ارائه شده بررسی و راهکارهای لازم جهت کمک به مراجعه کنندگان در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 94616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد