شهرستان همدان| نشست مشورتی موسسات خیریه نگهداری فرزندان

در راستای برگزاری سلسله جلسات نشست های مشورتی مراکز و موسسات خیریه فعال در حوزه نگهداری فرزندان صبح امروز این نشست با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، مدیر بهزیستی شهرستان همدان، کارشناسان شهرستان همدان و نهاوند، کارشناسان امور اجتماعی ستاد و مدیران، مسئولان فنی و مددکاران موسسات در ساختمان فاضلیان موسسه خیریه ترنم محبت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه سمایی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مطالبی در خصوص محوریت جلسه عنوان نموده و گفت: عنوان کارگروه های تخصصی در این مورد تهیه شده و با عنوان ۴ گروه از جمله کارگروه علمی، کارگروه فرهنگی، کارگروه مددکاری و کارگروه مدیریت منابع و نیروی انسانی تشکیل شده و برای هر کارگروه یک نفر دبیر انتخاب شد که مکلف هستند جلسات خود را برگزار نمایند و نتایج آن توسط دبیر جلسه در نشست های اصلی عنوان خواهد شد.

در ادامه جلسه آقای حسینی یمین به عنوان سخنران جلسه مطالبی در خصوص تربیت فرزندان و آسیب های فضای مجازی و نحوه استفاده درست از آن بیان شد.

همچنین نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان نیز ضمن تشکر از اعضای محترم نشست و تقدیر از مدیریت موسسه خیریه ترنم محبت مطالبی در خصوص ادامه فعالیت نشست مشورتی موسسات بیان نمودند

 گفتنی است در پایان مدیران و مددکاران مراکز نیز تجربیات خود را درباره اوقات فراغت فرزندان عنوان نمودند.

کد خبر 94519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد