کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با موضوع والد آگاه - فرزند ایمن

والدینی که در خصوص مسائل فرزندشان آگاهی دارند، فرزندانی ایمن تربیت می‌کنند. افزایش آگاهی و حساسیت والدین، یکی از اقدامات مهم برای پیشگیری از گرایش فرزندان به مواد مخدر است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با موضوع والد آگاه - فرزند ایمن و با شعار "آیا می‌دانی الان فرزندت کجاست؟" در محل خانه یاری‌گران زندگی برگزار شد.

هدف از برگزاری این کارزار، پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور بوده و به‌دنبال آن است که به والدین یادآوری کند که با ایجاد پیوند قوی بین خود و فرزندانشان، خطر آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در خانواده را کاهش دهند.

آگاه‌سازی والدین می‌تواند منجر به ایجاد فضای امن خانوادگی، نظارت مناسب بر فرزندان و ایجاد صمیمیت بین آنها شده و مانع گرایش فرزندان به رفتارهای پرخطر گردد.
 
در این کارزار برنامه‌های متنوعی از قبیل آموزش، نمایش، موسیقی، طنز، مسابقه و اهدای جوایز برای والدین و فرزندان آنان اجرا گردید.

کارزار رسانه‌ای والد اگاه - فرزند ایمن  همزمان با سراسر کشور توسط دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان و با همکاری اداره آموزش_و_پرورش ، دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، سپاه ، کمیته امداد، اداره ورزش_و_جوانان، ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی برگزار شد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 94484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد