آمادگی بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای میزبانی سفر ریاست جمهوری به استان

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی به سوالات خانواده های تحت پوشش مهیا می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری، کاظم زاده، نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور در سفرهای استانی رئیس جمهوری در نشست با اعضای میز ارتباطات مردمی از استقرار میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی به مناسبت دومین سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و گفت:  خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و شیوه نامه های ارسال شده توسط نهاد ریاست جمهوری، به بهترین نحو پاسخگوی جامعه هدف می باشیم و طی سه روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در خدمت هموطنان عزیز به ویژه جامعه هدف بهزیستی هستیم.

نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور با بیان اطلاعات کامل و آشنایی کامل همکاران مستقر در میز ارتباطات استان افزود: حمایت بهزیستی از مددجویان در خصوص رفع مشکل مسکن و اشتغال، می تواند در توانمندسازی آنها نقش بسزایی داشته باشد.

وی به برپایی میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رییس جمهور و هیأت دولت اشاره و خاطر نشان کرد: قطعا این سفر ها همراه با خیر برکت خواهد بود و موجب ارتباط چهره به چهره و افزایش اعتماد عمومی می شود.

گفتنی است رئیس جمهور همزمان با دور دوم سفرهای استانی روز پنجشنبه ۲۵ آبانماه به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

کد خبر 94477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد