افتتاح اولین مرکز توانبخشی خانواده و کودک با اختلالات شنوایی "رضوان" درجنوب استان بوشهر

در آیینی در شهر کنگان با حضور محمد کرمی سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی، خیرالنساءرنجبر رئیس اداره خانواده دادگستری استان بوشهر، امام جمعه، رئیس اداره بهزیستی و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان، مرکز روزانه توانبخشی خانواده و کودک با اختلالات شنوایی رضوان با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین، محمد کرمی سرپرست معاونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر به عنوان یک قطب شناخته می شود راه اندازی چنین مرکز تخصصی توانبخشی برای ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف و خانواده ها در جنوب استان بسیار ضروری است.

محمد کرمی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود مراکز توانبخشی شبانه روزی در سطح استان، راه اندازی مراکز روزانه توانبخشی می تواند از فشار بر مراکز شبانه روزی بکاهد .

وی ادامه دادبه زودی دو مرکز شبانه روزی سالمندان، اعصاب و روان، سه مرکز روزانه جسمی و اعصاب و روان راه اندازی خواهد شد.

کرمی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان در پایان از خیرین و مردم نیکوکار خواست تا همچنان یاری گر و مشارکت از مراکز روزانه را با ما داشته باشند.

شایان ذکر است مرکز توانبخشی خانواده و کودک با اختلالات شنوایی "رضوان" بیست و سومین مرکز روزانه توانبخشی و چهارمین مرکز توانبخشی در حوزه کودکان کم شنوا در استان بوشهر و اولین مرکز در جنوب استان می باشد.

کد خبر 94420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد