در رسانه| خط ملی اعتیاد را بشناسیم

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: افراد با شماره‌گیری خط ملی اعتیاد می‌توانند از راهنمایی و مشاوره تلفنی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد به‌صورت رایگان و سریع بهره‌مند شوند.

مهرداد شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در شهرستان طارم، اظهار کرد: بهزیستی شهرستان طارم نیز همزمان با سایر ادارات استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد برنامه‌های مختلفی داشته که توسط دو مرکز مثبت زندگی و یک مرکز نگهداری از بیماران اعتیاد با توزیع بروشور، پوستر و پخش موشن‌گرافی در هر سه بخش شهرستان طارم انجام داده‌ است.

وی افزود: بروشورها و آگاه‌سازی‌ها در زمینه والد آگاه - فرزند ایمن، چگونه دوست فرزند خود را بشناسیم، معرفی خط ملی اعتیاد و ... در مسیرهای پرتردد و فضای مجازی پخش و نصب شده و در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی و نقش خانواده در پیشگیری نیز کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

این مسئول درخصوص خط ملی اعتیاد نیز تصریح کرد: امکان تماس‌گیری با خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ بدون پیش شماره از تمامی نقاط کشور از ۸ صبح تا ۸ شب برای همه مردم وجود دارد و افراد با شماره‌گیری این خط می‌توانند از راهنمایی و مشاوره تلفنی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد به صورت رایگان و سریع بهره‌مند شوند.

شریفی ادامه داد: با فعالیت خط ملی اعتیاد حتی افرادی که دوست ندارند به صورت حضوری برای پیشگیری و درمان اعتیاد مراجعه کنند، می‌توانند بدون شناخته شدن از این خط برای درمان اعتیاد استفاده کنند.

کد خبر 94211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد