شهرستان همدان |بازدید و دیدار با خانواده شهید گرانقدر ترک حصاری

مدیر بهزیستی شهرستان همدان بهمراه رئیس ستاد پذیرش و مشاور امور ایثارگران بهزیستی استان، نماینده سپاه انصارالحسین و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در منزل شهید گرانقدر ترک حصاری حضور بهم رسانده و با خانواده شهید معظم خصوصا مادر عزیز این شهید دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان ضمن عرض ارادت به مقام شامخ شهیدان عزیز گفت: خانواده شهیدان به خصوص مادران بزرگوار آنها در راه خدا و دفاع از آب و خاک  میهن خود از جان فرزندان عزیزشان گذشته و بزرگترین ایثار اهدای دلبند خود به درگاه ایزد منان می باشد.

نوروزی افزود: همه ما مدیون خون شهیدان گرامی هستیم و باید از آرمان پاک آنها دفاع نموده و همیشه سپاسگزار زحمات آنها و خانواده این عزیزان باشیم.

غفاری مشاور امور ایثارگران بهزیستی استان نیز ضمن عرض تشکر از زحمات خانواده شهید معظم با مادر و خواهر شهید عزیز گفتگو نموده و افزود: مادران شهدا عزیزترین و برترین افراد مملکت ایران اسلامی هستند و دیگران باید این عزیزان را الگوی خود قرار داده و قدردان زحمات آنها باشند.

در پایان نشان ایثار توسط نماینده سپاه و همچنین تقدیر نامه و هدیه ای که توسط بهزیستی استان تهیه شده بود به مادر شهید عزیز اهدا شد.

کد خبر 94179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد