مدیرکل بهزیستی استان البرز با امام جمعه شهرستان چهارباغ دیدار و گفتگو کرد

عصر روز شنبه ۲۰ آبان ماه "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با همراهی احمد محمدزاده معاون مشارکتهای مردمی، نادر زیدی مدیرحراست ،حسین امیری مدیر روابط عمومی بهزیستی البرز و بهجت بهروزی رئیس بهزیستی چهارباغ با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی دربانی امام جمعه شهرستان چهارباغ با وی دیدار و گفتگو نمودند.

️به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن تبریک انتصاب حجة الاسلام والمسلمین دربانی به سمت امام جمعه جدید شهرستان چهارباغ و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان، گزارشی جامع‌ و مبسوط از خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی استان البرز و شهرستان چهارباغ ارائه داد.


"وجیهه محمدی فلاح" در این دیدار افزود: همواره میان بهزیستی و ائمه جمعه شهرستان چهارباغ همکاری و تعامل سازنده ای وجود داشت که از این پس نیز در کنار امام جمعه محترم شهرستان خواهیم بود و این تعامل دوطرفه هر روز مستحکم تر از روز قبل تداوم خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همکاری و هم افزایی، گره از مشکلات مردم فهیم شهرستان چهارباغ گشوده و زمینه رفاه و آسایش شهروندان عزیز را فراهم نماییم.

 وی افزود: سالهای زیادی بود که افراد پشت نوبت خدمات بهزیستی بودند ،که خوشبختانه با همکاری مجموعه همکاران ما در سازمان بهزیستی و حمایت های ارزشمند دولت مردمی از محرومین و مستضعفین  توانستیم این دغدغه مهم را با برقراری مستمری کلیه افراد حل نمائیم و پشت نوبتی های مستمری را به صفر برسانیم.

مدیرکل بهزیستی البرز در ادامه افزود: سازمان بهزیستی همانند سایر دستگاه های دولتی دارای اعتبارت و بودجه های محدود می باشد و عدم انجام مسئولیت های اجتماعی و ترک فعل بسیاری از دستگاه ها که مددجوی بهزیستی ماحصل بی توجهی، نادیده گرفتن و عدم اقدام مؤثر آنان است مزید بر علت شده است که سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به مرتفع نمودن تمامی مشکلات مددجویان نباشد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه با بیان اهمیت مشارکت های مردمی و خیّرین گفت: استان البرز با وجود شهرکهای صنعتی متعددی که در خود جای داده و خیرینی که همیشه در پیشامدهای مختلف نشان دادند همراه درماندگان هستند پتانسیل و ظرفیت های زیادی برای جلب و جذب این مشارکت ها دارد که از شما خواهشمندیم با برگزاری منظم جلسات شورای مشارکتهای مردمی در شهرستان چهارباغ از این ظرفیت به منظور رفع مشکلات و دغدغه های جامعه هدف بهزیستی بهره برداری نمائید.

وی افزود: در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از اقشار و افراد آسیب پذیر و یا آسیب دیده تمامی دستگاه ها نقش دارند و در این موارد ائمه جمعه و امامان جماعت می‌توانند صدای رسا و مطالبه گر مردم و بهزیستی باشند.

در پایان این جلسه مدیرکل بهزیستی استان البرز با همراهی امام جمعه شهرستان چهارباغ با حضور در روستای اغلان تپه شهرستان چهارباغ طی مراسمی یک واحد مسکن مددجویی ویژه خانواده ای با چهار فرزند معلول را افتتاح نمودند.

کد خبر 94164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد