نشست اعضای هیئت مدیره  جدید بنیاد فرزانگان با مدیرکل بهزیستی کردستان

اعضای جدید هیئت مدیره بنیاد فرزانگان سنندج در جهت راه اندازی و ارتقا سطح کیفی زندگی سالمندان با مدیرکل بهزیستی کردستان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : طرح بنیاد فرزانگان در قالب تاسیس موسسه ای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ویژه سالمندان است که در آن بسیاری از مشکلات دوره سالمندی مورد توجه قرار گرفته است.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در این نشست اظهار داشت : قشر سالمند جزء اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و نیازمند توجه ویژه هستند،

رسولی افزود : باید با تلاش و فرهنگ سازی نسبت به حذف باور ناتوانی سالمندان و نهادینه نمودن این باور که سالمندان ناتوان نیستند، تلاش شود.

 وی افزود : بنیاد فرزانگان با هدف جلب مشارکت سالمندان، اعضای خانواده و افراد داوطلب و خیر، در کنار حمایت ها و مساعدت های مالی دولت در جهت تکریم سالمندان و ارائه خدمات به آنها در استان های مختلف تشکیل شده و سالمندان می توانند با عضویت در این مراکز از حمایت های ویژه برخوردار شوند.

لازم به یادآوری است بنیادهای فرزانگان بعنوان حلقه واسط بین حوزه سیاستگذار و جامعه هدف(سالمندان) ذیل دبیرخانه شورای سالمندان کشور و تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور و در استان ها تحت نظارت ادارات کل بهزیستی استان تشکیل شده است.

کد خبر 93993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد