بررسی مشکلات مددجویان توسط 106 مرکز مثبت زندگی سیستان و بلوچستان

در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۳۹۶۶۰ بازدید منزل و بررسی وضعیت مددجویی توسط مراکز مثبت زندگی در سطح استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سیستان و بلوچستان،دکتر عباسعلی اویسی با اشاره به وسعت استان و صعب العبور بودن مسیرهای دسترسی به مددجویان گفت: تعداد ۱۰۶ مرکز مثبت زندگی در سطح استان با رویکرد محله محوری در حال ارائه خدمت هستند که در این مراکز ۲۲ وظیفه سازمان بهزیستی از جمله خدمات اولیه مانند ثبت درخواست ها، بازدید های میدانی مددکاران جهت تعیین اولویت نیازهای افراد تحت پوشش و ارجاع به سطوح بالاتر انجام می پذیرد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی ، گسترش ، فراگیری و توزیع عادلانه خدمات سازمان ، افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری دولت از جمله اهداف سازمان بهزیستی در ایجاد مثبت زندگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۳۹۶۶۰ بازدید از منازل و بررسی وضعیت مددجویی ، توسط مراکز مثبت زندگی در سطح استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته است.

اویسی گفت: گسترش مراکز مثبت زندگی در استان در دستور کار است و پس از اخذ مجوز های لازم از سازمان بهزیستی طی فراخوان به اطلاع عموم خواهد رسید .

کد خبر 93920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد