بستک| بازدید مسئولین از روستای رودبار و دیدار با توانخواهان بهزیستی

در جریان حضور مسئولین شهرستان بستک در روستای رودبار از توابع بخش مرکزی ، مسئولین با توانخواهان این روستا دیدار و پای درد دل آنان نشستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف بهزیستی و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان و در جریان حضور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بهزیستی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستک در روستای رودبار و سرکشی به مردم منطقه ، مسئولین با توانخواهان این روستا نیز دیدار و پای درد دل آنان نشستند.

علی غنایی رئیس بهزیستی در این دیدار تعداد افراد تحت حمایت بهزیستی را در این روستا ۵۵ نفر اعلام کرد و افزود : بخش اعظم آنها تحت پوشش حوزه توانبخشی هستند.

غنایی تصریح کرد : بهزیستی به عنوان متولی افراد دارای معلولیت در تلاش است آنان را از تمام طرح ها و امتیازات حمایتی تا حد امکان بهره مند سازد.

بخشدار مرکزی نیز این سفر را سعادتی از جانب پروردگار دانست و رسیدگی و سرکشی به همه افراد منطقه و به ویژه مددجویان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی را وظیفه ی خود دانست.

گفتنی است :  مسئولین شهرستان پس از استماع مسائل ، مشکلات و مطالبات مددجویان،راهنمایی ها و راهکارهایی را جهت رفع مشکلات ارائه نموده و قول دادند نهایت همکاری و تلاش خود را برای فراهم سازی آسایش این افراد انجام خواهند داد.

در پایان این دیدار که با حضور مسئولین شورای اسلامی و دهیاری رودبار نیز همراه بود به مددجویان لوح یادبود و مبالغی کمک هزینه نقدی اعطا گردید.

کد خبر 93909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد