نزدیک به ۱۹ هزار مددجوی بهزیستی تحت پوشش بیمه هستند

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۹ هزار نفر از افراد تحت پوشش با معرفی  بهزیستی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند و بیشترین حق بیمه پایه را بهزیستی به بخش توانبخشی اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو اظهار کرد: اسامی تمام افراد تحت پوشش بهزیستی در سامانه ارمغان ثبت‌نام شده‌ و پس از استعلام و اعلام عدم برخورداری از بیمه های دیگر ، به بیمه سلامت معرفی می‌شود و افراد  می‌توانند با ارائه کد ملی از خدمات درمان مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت برخوردار شوند.
وی بیان کرد: ارائه خدمات بستری، کلینیکی و پاراکلینیکی در بیمارستان‌های دولتی در بیمه سایر اقشار برای مددجویان سازمان بهزیستی با تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصد همراه است همچنین خدمات بستری برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به صورت رایگان و برای خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی تا ۵۰ درصد تخفیف را شامل می‌شود.
خدابنده لو با اشاره به اینکه تمام خدماتی که بهزیستی به معلولین وسایر اقشارآسیب پذیر جامعه  انجام می دهد بر اساس تشخیص کمیسیون های تخصصی حوزه توانبخشی واجتماعی صورت می پذیرد ، افزود : مبنای ارائه خدمات نیز قانون ودستورالعملهای ارسالی ازبهزیستی کشور و دفاتر تخصصی است.
این مقام مسئول افزود: تعداد سهمیه افراد مجهول الهویه نیز جدا تعیین گردیده و از اول سال جاری تا کنون ۱۱ مجهول الهویه در استان زنجان به بیمه سلامت ارجاع داده شده اند.
خدابنده لو خاطر نشان کرد: کلیه بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه ای و اعتبار نامه بیمه خود مطلع شوند.
وی در خصوص همکاری پزشکان خیر با بهزیستی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ پزشک خیر و نیکوکار با بهزیستی همکاری دارند و به صورت رایگان مددجویان تحت پوشش بهزیستی را ویزیت و درمان می کنند.


 

کد خبر 93811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد