سرپرست اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی  استان منصوب شد.

طی ابلاغ محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان خانم زهرا سلطانی به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی استان منصوب و از زحمات علیرضا دایلر در زمان تصدی گری تقدیر گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن ابلاغ مدیر کل بهزیستی استان  بدین شرح است:

 سرکار خانم زهرا سلطانی آزاد

سلام علیکم

 نظر به مراتب تعهد و تجارب و شایستگی ارزشمند جنابعالی به وجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی استان منصوب میگردید. در دوران حاضر که ظهور تکنولوژی های مبتی بر شبکه، طلائه دار قرن بیست و یکم است، توسعه سازمانهای پویا و یاد گیرنده مسنلزم راهبری و استقرار هوشمندانه مدیریتی تحول گرا بوده تا با انطباق نقش ها، توانمدی ها و قابلیت های نظام اداری، اصلاح ساختار های موجودذ، انتقال تجربیات موفق و الگو گیری توسعه شیوه ها و فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، گسترش آموزش های مهارتی و کاربردی کارکنان به عنوان منابع کلیدی  سازمان و راهبردهای اساسی و اهداف استراتژیک را محقق سازد.

 لذا انتظار دارم تمامی توان خویش را در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان، برنامه ها و سیاست های پیش رو، افزایش بهره وری و توسعه همه جانبه و فراگیر فناوری اطلاعات و ارتباطات با اولویت مواردذیل بکار ببندید:

۱- باز مهندسی وظایف و ماموریت های سازمانی و اصلاح ساختار تشکیلاتی، سازماندهی فرایند تصدی گری و چاپک سازی سازمان و برقراری نظام مطلوب ساختاری در استان و شهرستانها.

۲- طراحی و توسعه و بروز رسانی زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تنظیم خط مشی های لازم در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، داده و شبکه های رایانه ای جهت ایجاد نظام های مطلوب فن آوری اطلاعات منطبق با سیاست های امنیت و حفاظت از اطلاعات.

۳- تحقیق و پژوهش و مطالعه سیستم های مختلف ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه راهکار های علمی نوین و روز آمد بمنظور فناوری اطلاعات و ارائه طرح های مناسب مبتنی بر اهداف و خط مشی های سازمان در جهت اصالت، بهبود و بهسازی فرایندها.

۴- تقویت اجرای اتماسیون و مکانیزاسیون کاری در سطح سازمان و نظارت به منظور اطمینان از حسن اجرای سیتم های کاربردی.

۵ – لزوم تقویت مراکز+زندگی و همکاری با ستاد کشور در ایجاد یک سیستم جامع پنجره واحد برای ارائه خدمات در راستای سیست های سازمان.

امیدوارم با استعانت از در گاه احدیت و در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج الله) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظلهالعالی) در راستای تحقق برنامه های دولت مردمی، موفق و منصور باشید.

 محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

 سرپرست جدید اداره فناوری اطلاعات و تحول و توسعه اداری استان منصوب شد.

 سرپرست جدید اداره فناوری اطلاعات و تحول و توسعه اداری استان منصوب شد.

 سرپرست جدید اداره فناوری اطلاعات و تحول و توسعه اداری استان منصوب شد.

 سرپرست جدید اداره فناوری اطلاعات و تحول و توسعه اداری استان منصوب شد.

 سرپرست جدید اداره فناوری اطلاعات و تحول و توسعه اداری استان منصوب شد.

کد خبر 93806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد