پیام تسلیت رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در حادثه تلخ آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود

مهری طاهری، رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود، با صدور پیامی ، ضمن ابراز همدردی با مصدومین حادثه دلخراش آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود، جان باختن تعدادی از هم استانی های عزیزمان در این حادثه تلخ را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

" انا لله و اناالیه راجعون "

حادثه ی دردناک آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود، که منجر به درگذشت تعدادی از همشهری های عزیزمان گردید، عموم مردم گیلان به ویژه شهروندان عزیز لنگرودی را متاسف و داغدار کرد.

رسالت بهزیستی همواره رسیدگی به امورات جامعه هدف می باشد و بر ما وظیفه است ضمن پیگیری جزئیات حادثه ، حمایت خود را از آسیب دیدگان این حادثه منظور داریم و برای تامین نیازهای مددجویان گرامی از هیچگونه تلاشی دریغ نورزیم.

اینجانب به نمایندگی از کلیه کارکنان بهزیستی شهرستان لنگرود و استان؛ ضمن ابراز همدردی با مصدومین حادثه دلخراش آتش سوزی کلیدبر لنگرود، جان باختن تعدادی ازهمشهری های عزیزمان در این حادثه را به خانواده های محترم بازماندگان و مردم شریف گیلان و لنگرود تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیزان سفرکرده، رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.

کد خبر 93687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد